Confraria dels Donants de Sang

Any de fundació : 1998

Nombre de confrares fundadors :

Nombre de confrares en l'actualitat :

President actual :

“La Confraria dels Donants de Sang és una confraria original, atípica, diferent a les altres. Ordinàriament cada Confraria té com a patró, Jesucrist, la Mare de Déu o un sant/santa; tenim la Confraria del Bon Jesús, de l’Hort del Getsemaní, de la Mare de Déu de Lluc, de sant Isidre, santa Margalida,...

Els Donants de Sang, tot i que passegin processionalment una original imatge del Crucificat, no està encomanada especialment a un intermediari.  La seva denominació parla de: “donació”, “acció”, “gests actiu”. Però és precisament en aquesta “donació”, d’uns homes i dones que fan bandera de fraternitat, donant desinteressadament “vida al germà” (donants de sang), viuen el bessó de l’Evangeli, de la Bona Nova de Jesús: l’alegria de donar-se als altres.

Deien els llatins medievals: “Do ut des” , te don perquè tu me donis. Dirà Jesús: ets més feliç quan dones que quan esperes rebre. Els homes i dones d’aquesta associació s’ho creuen de veres.

De la donació, tota una consigna feta vida. Aquests són els Donants  de Sang de sa Pobla, constituïts en “confraria” des de l’any 1998.

¡Texto! Puede insertar contenido, moverlo, copiarlo o eliminarlo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam.