Parroquia San Antonio Abad de Sa Pobla

parroquiasapobla@gmail.com

On estam?

SAGRAMENTS

Els sagraments són signes sensibles i eficaços de la gràcia, instituïts per Crist i confiats a l'Església, a través dels quals se'ns atorga la vida divina.

Són set: Baptisme, Confirmació, Eucaristia, Penitència, Unció dels Malalts, Ordre Sacerdotal i Matrimoni.

Els sagraments no només suposen la fe, sinó que amb les paraules i els elements rituals l'alimenten, enforteixen i expressen. Celebrant els sagraments, l'Església confessa la fe apostòlica.

Els sagraments de l'Església es distingeixen en sagraments de la Iniciació cristiana (Baptisme, Confirmació i Eucaristia); sagraments de la curació (Penitència i Unció dels Malalts); i sagraments al servei de la comunió i de la missió (Ordre i Matrimoni). Tots els sagraments corresponen a moments importants de la vida cristiana.

Versión para imprimir | Mapa del sitio