Parroquia San Antonio Abad de Sa Pobla

parroquiasapobla@gmail.com

On estam?

Post-Comunió

Aquesta catequesi va destinada a continuar el camí catequètic de l’infant després de rebre la 1ª Comunió i al cap de 3 cursos poder rebre el Sagrament de la Confirmació.

La Catequesi de Post-Comunió (CONFIRMACIÓ) serà els diumenges després de la missa de les 11h.

Quan apuntar o matricular el nin o nina?

A principis del mes de maig es reparteixen per les escoles els fulls de matricula per la catequesi, explicant el procediment a seguir. Full que també podeu descarregar en aquesta pagina.

Del dia 22 de juny fins el 30 de juliol, és pot formalitzar la matricula de la catequesi, en horari d’oficina parroquial. DESPRÉS DE DIA 24 D’OCTUBRE NO ES PODRÀ MATRICULAR CAP NIN O NINA.

Dia 17 de setembre a les 20’30h. a la Parròquia hi haurà una reunió pels pares i mares dels nins de catequesis.

Quan comencen les sessions de catequesi i a quina hora?

El Diumenge 17 d’octubre començaran els de Post-Comunió (CONFIRMACIÓ).

Full de Matricula CATEQUESI 2021.pdf
Documento Adobe Acrobat [46.1 KB]